-->

Süper Kazak Kombinleri | 2017 Moda

Süper Kazak Kombinleri | 2017 Moda
Gönderen:
Herkesin kış için yaptığı hazırlıklar devam ediyor. Soğuk havalarda güzel görünmek yerine bazen  giydiğimiz kıyafetler sıcak tutsun yeter desek de içimiz rahat etmiyor. Bu yüzden kış için en uygun kombinlerimi sizler için hazırladım. Bu kombinlerimde daha çok sevdiğim renkleri bir araya getirdim. Böylelikle güzel kış kombinleri oluşturdum. Kışın sizleri sıcak tutması için hazırladığım bu kazak kombinleri o sıcak kalplerinize aktarmayı umarım başarırım kızlar.

Beyaz Kazak Kombini

Kışın beyaz giyilmez klişesini yıktığım bu kombin sadece ve çok bir kış kombini. Örgü desenli olan bu kazak altına kullanabileceğim siyah dar bilekte pantolonumu kombinliyorum. Bu kombinde siyah ve beyazın eşsiz gücünden yararlanıyorum. Böylelikle kullanacağım ayakkabı rengini burda tamamen kendi zevkime bırakıyorum. Taba rengi bot bu tarz kış kombinlerini patlatacağını düşünüyorum. Bu kazak kombini için saç için size salaş balerin topuzu yapmanızı tavsiye ederim. Oje olarak boz kahvrengi tonlarını kullanıyorum ben bu kombinimde. Böylelikle farklı bir hava katmış oluyoruz kombinimize. İşte en sevdiğim kısma geldik bayanlar. Makyaj.. Göz için açık kahverengi farla kedi gözü modelini uygulamanız çok muhteşem olacak. Bu sayede çarpıcı bakışlarınız netlik kazanacak. Allık olarak da toprak tonlarını tüm kış kullanmanız gerekli. Ruj renklerinde de mat renkleri tercih etmeniz daha doğru olacaktır.

Bakır Sarısı Kazak Kombini

Gelelim hayran olduğum renge.. En çok kullandığım kazak kombinleri arasında yerini koruyor. Bu renk öyle bir şey ki resmen hastalık. Bir kez bulaşan bir daha kurtulamıyor. Bu renk örme kazağın altına her renk jean pantolon kullanabilirsiniz. Hiç bir renk sırıtmıyor bu rengin altında. İşte bu yüzden bu rengi çok seviyorum bayanlar. Ben bu kış için kombinimi biraz sportif olacak şekilde hazırladım. Altına açık bir jean tercih ettim. Ayrıca spor kombinin altına spor ayakkabı kullanacağız. Beyaz ya da siyah bir spor ayakkabı kombininize  eşsiz uyum sağlayacaktır.

Gri Kazak Kombini

Kış kombinleri için tekrar tekrar hazırladığım kıyafetleri sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Bu kazak kombininde daha çok sokak modasını andıran tarzı kullanmak istedim. Sokak modası hepimizin çok sık kullandığı bir tarz aslında. Ve bu tarzın da ayrı bir güzelliği var kızlar bunu da eklemek istiyorum. Gri kazağın mini boy olması size bu havayı katacaktır. Yırtık pantolondan bende asla vazgeçemiyorum bayanlar. Herkes tarafından çok kullanılan bu yırtık pantolonlar kazak kombinleri ile müthiş uyum sağlıyor. Hele boyfriend tarzıysa bu pantolon yeme de yanında yat. Bu kış kombini altına ise ayakkabı kesinlikle beyaz spor olmalı. Ya görseldeki gibi bir ayakkabı ya da converse tarzı bir ayakkabı olmalı. Eminim ki bu kazak kombinleri için  pişman olmayacaksınız


WEBMASTER MENU